شرایط فروش نقدی مدیران خودرو فونیکس تیگو ۸ در تهران

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو فونیکس تیگو ۸ در تهران | تیگو ۸ یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت مدیران خودرو به حساب می‌آید که به دلیل داشتن طرفداران زیاد و استقبال بالای مردم از این خودرو، شرکت مدیر خودرو اقدام به فروش نقدی و اقساطی این خودرو کرد‌.

علاوه بر شرکت مدیران خودرو مراکز و مجموعه‌های معتبر بسیار زیادی وجود دارد که انواع خودروهای شرکت‌های متفاوت را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز خودرو مد نظر خود را در زمانی بسیار کوتاه تحویل بگیرید.

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که انواع خودروهای داخلی و وارداتی را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاسپین خودرو تمام اطلاعات لازم را در مورد شرایط فروش نقدی مدیران خودرو فونیکس تیگو ۸ در تهران به دست بیاورید و اقدامات لازم را برای دریافت این خودرو در تهران انجام بدهید.

شما می‌توانید بسیار ساده با مراجعه به سایت کاسپین خودرو و مطالعه شرایط تحلیل خودرو و قوانین آن تمام مراحلی که نیاز است برای تحلیل خودرو پشت سر بگذارید را مطالعه کنید و بتوانید به سادگی در سایت برای خرید نقدی مدیران خودرو فونیکس تیگو ۸ ثبت نام کنید.

 

فروش اقساطی خودرو تیگو8 با اقساط بلندمدت

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید خودروها را نداشته باشند و نتوانند تمام مبلغ آن را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کنند که این قضیه سبب شده است تا از خرید خودروی مد نظر خود صرف نظر کنند.

اما باید گفته شود که شرکت‌های خودروسازی بسیار زیادی مانند مدیران خودرو اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده‌اند که این قضیه سبب شده است تا بسیاری از مردم که توانایی خرید خودرو را به صورت پرداخت مبلغ یکجا و نقدی نداشتند به سمت این کار روی بیاورند.

تیگو ۸ یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت مدیران خودرو می‌باشد که افراد بسیار زیادی خواهان و طرفدار آن هستند اما به دلیل مبلغ نسبتاً بالای آن بسیاری از افراد توانایی خرید آن را ندارند.

شرکت مدیران خودرو به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد برای این خودرو تصمیم به فروش اقساطی آن گرفته است و افرادی که به این خودروی بسیار زیبا و فوق العاده علاقمند هستند می‌توانند با اقساط بلند مدت از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماهه تیگو ۸ را به صورت اقساطی دریافت کنند و تنها با پرداخت اقساط ماهانه خودروی مد نظر خود را به دست بیاورند.

کاسپین خودرو یکی از مجموعه‌هایی می‌باشد که فروش اقساطی تیگو ۸ را با اقساط بلند مدت انجام می‌دهد و شما می‌توانید با ثبت نام در سایت کاسپین خودرو خرید اقساطی تیگو ۸ را انجام دهید.

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

مشخصات فنی تیگو ۸ پرومکس

تیگو ۸ پرومکس یک خودروی کراس‌اوور است که توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می‌شود. این خودرو دارای یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری است که توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن-متر را دارد.

این موتور همچنین دارای جعبه دنده دستی ۶ سرعته و جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته است.

این خودرو دارای سیستم ترمز ABS است که به کاربر اجازه توقف سریع و ایمن را می‌دهد.

همچنین دارای سیستم کنترل استحکام الکترونیکی (ESC) است که در مواقع خطرناک مانند از دست دادن کنترل بر روی سطح جاده به کاربر کمک می‌کند.

این خودرو همچنین دارای فناوری هوش مصنوعی برای کاهش مصرف سوخت است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بهینه‌سازی مصرف سوخت خودرو را بر اساس شرایط رانندگی و جاده‌های مختلف انجام دهد.

علاوه بر این، تیگو ۸ پرومکس دارای فناوری های ارتباطی مدرن مانند سیستم ناوبری، سیستم صوتی بلوتوث و اتصال به اینترنت می‌باشد.

این ویژگی‌ها به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مسیر یابی دسترسی پیدا کند و همچنین با استفاده از سیستم صوتی بلوتوث به تماس با دیگران بپردازد.
به طور کلی، تیگو ۸ پرومکس یک خودرو کامل و مدرن است که علاوه بر امکانات راحتی و امنیت، دارای فناوری های ارتباطی پیشرفته است که تجربه رانندگی را برای کاربر بهبود می‌بخشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاسپین خود را تمام اطلاعات لازم را در مورد این خودرو فوق العاده به دست بیاورید.

 

جدیدترین طرح اقساطی  تیگو 8 در سال 1402 در تهران

تیگو ۸ یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت مدیران خودرو می‌باشد که امروزه مراکز و مجموعه‌های فروش اقساطی خودروهای بسیار زیادی اقدام به فروش اقساطی آن زیر نظر شرکت مدیران خودرو کرده‌اند.

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو مانند تیگو ۸ را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد و مجوز انجام این کار را دارد و تمام مراحل انجام این کار کاملاً قانونی و بدون هیچ دردسری می‌باشد.

جدیدترین طرح اقساطی تیگو ۸ در سال ۱۴۰۲ در تهران دارای اقساط بلند مدت و طولانی می‌باشد که برای افرادی که توانایی پرداخت اقساط با مبلغ بالا را ندارند و می‌خواهند مبلغ خودرو را در اقساط بلند مدت تقسیم کنند بسیار مناسب می‌باشد.

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که فروش اقساطی تیگو ۸ را در سال ۱۴۰۲ اقساط بلند مدت به مشتریان خود ارائه می‌کند و شما می‌توانید بسیار ساده با تکمیل مراحل ثبت نام در سایت کاسپین خودرو اقدام به دریافت این خودروی فوق العاده کنید و آن را در مدت زمان کوتاهی با اقساط بلند مدت تحویل بگیرید.

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

 طراحی داخلی تیگو 8 پرو

طراحی داخلی تیگو ۸ پرو به طور کلی با طراحی مدرن و زیبا از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است.

این خودرو دارای صندلی های راحت و فضای بزرگی برای راننده و مسافران می‌باشد.

صندلی‌های این خودرو بسیار راحت می‌باشد و به هیچ عنوان به کمر آسیبی وارد نمی‌کند و طراحی آن به گونه‌ای است که راننده پس از رانندگی در مدت زمانی نسبتاً طولانی خسته نخواهد شد.
طراحی داخلی تیگو ۸ پرو دارای یک سیستم سرگرمی پیشرفته است که شامل یک صفحه نمایش لمسی بزرگ است.

این صفحه نمایش به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مربوط به مسیر یابی، موسیقی، تنظیمات خودرو و ارتباطات دسترسی پیدا کند.

همچنین دارای یک سیستم صوتی بلوتوث با کیفیت بالا است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی با دیگران تماس بگیرد و موسیقی پخش کند.

طراحی داخلی این خودرو دارای جزئیات زیبا و مدرنی است که باعث شده است تا تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو بسیار لذت بخش و جذاب باشد.

به طور کلی، طراحی داخلی تیگو ۸ پرو با توجه به راحتی، سرگرمی و زیبایی، یک تجربه لوکس و مدرن را به کاربر ارائه می‌دهد.

 

  مزایا و معایب تیگو 8 پرو ( شرایط فروش نقدی مدیران خودرو )

مزایا تیگو ۸ پرو:

یکی از مزیت‌های تیگو ۸ پرو طراحی داخلی و خارجی بسیار زیبا و مدرن آن است که آن را جز خودروهای بسیار شیک و باکلاس قرار می‌دهد.

طراحی این خودرو به شدت به روز و زیبا است و در داخل کابین هم فضاسازی مناسبی انجام شده است.

از دیگر نقاط قوت تیگو ۸ پرو کیفیت بسیار عالی قطعات آن می‌باشد.

تمام قطعات این خودرو و اجزای داخلی کابین و بخش‌های مختلف آن از قطعات بسیار با کیفیت و فوق العاده ساخته شده‌اند و علاوه بر آن استفاده از گیربکس دو کلاچه خیس باعث شده است تا مشکلات مرتبط با گیربکس‌های دو کلاچه خشک مانند داغ شدن در ترافیک‌ها در این خودرو به وجود نیاید.

معایب تیگو ۸ پرو :

قطعاً می‌دانید که هیچ خودروی بی‌ عیب و نقصی در جهان وجود ندارد و برخی از آنها ممکن است که برخی از مشکلات را داشته باشند.

یکی از معایب تیگو ۸ پرو قیمت آن است که دارای قیمت نسبتاً بالایی می‌باشد.

اما باید به این مورد توجه داشت که این خودرو آپشن‌های فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد و علاوه بر آن این خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای وارداتی قیمت پایین‌تر و ارزانتری را دارد. ی

کی دیگر از معایب خودرو تیگو ۸ پرو فضای محدود در صندلی‌های ردیف سوم می‌باشد.

همانطور که می‌دانید تیگو ۸ یک خودرو ۷ نفره است اما نباید از آن انتظار فضای داخلی یک خودروی ون بسیار بزرگ را داشت.

لیست قیمت خودرو فونیکس تیگو ۸

نام محصول
قيمت بازار (تومان)
فونیکس تیگو 8 کلاسیک2,100,000,000
فونیکس تیگو 8 پرو پرمیوم2,380,000,000
فونیکس تیگو 8 پرو مکس2,850,000,000

 

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع