فروش اقساطی بهمن خودرو 1403

فروش اقساطی خودرو صفر

فروش اقساطی خودرو بهمن در سال 1403 یکی از گزینه‌های مهم برای افرادی است که به دنبال خرید خودرو هستند، اما نمی‌توانند مبلغ خرید را به صورت یکجا پرداخت کنند. خرید خودرو بهمن با شرایط اقساطی به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی خودرو مورد نظر خود را بخرند و هزینه‌های خرید را به صورت ماهیانه و در طی مدت زمان مشخصی پرداخت کنند.

اگر قصد خرید اقساطی خودرو در تهران را دارید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم را انجام دهند.

مزایا فروش اقساطی بهمن خودرو 1403

دسترسی آسان به خودرو:

فروش اقساطی بهمن به افرادی که نمی‌توانند هزینه خرید خودرو را به صورت یکجا پرداخت کنند، امکان دسترسی آسان به خودرو را می‌دهد.

پرداخت ماهیانه:

این روش خرید به مشتریان اجازه می‌دهد تا هزینه خودرو را به صورت ماهیانه و در طول زمان پرداخت کنند که این می‌تواند برای بسیاری از افراد تسهیلات بسیاری داشته باشد.

گزینه‌های متنوع:

خودروهای بهمن در بازار با گزینه‌های مختلفی از جمله خودروهای سواری، ون‌ها و SUVها موجود هستند که به مشتریان انتخاب‌های متنوعی را ارائه می‌دهند.

خدمات پس از فروش:

برند بهمن به عنوان یکی از برندهای معتبر خودروسازی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مطمئنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

معایب فروش اقساطی بهمن خودرو 1403

هزینه نهایی بیشتر:

با توجه به نرخ سود و شرایط اقساط، هزینه نهایی خرید خودرو با اقساط ممکن است بیشتر از هزینه خرید نقدی باشد.

محدودیت‌های قراردادی:

شرایط و محدودیت‌های قراردادی ممکن است مشتریان را محدود کند و احتمالاً نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی را ایجاب کند.

مسئولیت پرداخت ماهیانه:

مشتریان باید به دقت از توانایی پرداخت ماهیانه اقساط اطمینان حاصل کنند تا جلوی هرگونه مشکل در آینده را بگیرند.

با این وجود، خرید اقساطی بهمن برای افرادی که به دنبال خرید خودرو هستند ولی نمی‌توانند هزینه نقدی را پرداخت کنند، یک گزینه مطلوب و مناسب می‌تواند باشد. با این حال، قبل از انتخاب، باید شرایط و قیمت نهایی را با دقت بررسی کرد و اطمینان حاصل کرد که این گزینه با وضعیت مالی و نیازهای خود سازگار است.

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری

طرح تبدیل اختیاری بهمن موتور: اسفند 1403

در پی اعلام نرخ اصلاح شده محصولات بهمن موتور در 27 خرداد 1403، تعدادی از مشتریان این شرکت از اتمام پرداخت و دریافت خودرو خودداری کردند. با وجود اینکه بهمن موتور تمامی اسناد قانونی و افزایش قیمت محصولات را در اختیار نهادهای نظارتی قرار داده و منتشر کرده است، اما مصرف کنندگان ناراضی با تجمع در مقابل نهاد ریاست جمهوری و شورای رقابت مخالفت خود را اعلام کردند. راهی برای تحویل خودروها با هزینه قبلی تعیین کنید.

شرکت بهمن موتور به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان خود، طرح تبدیل اختیاری کالاهای خود به ویژه کالاهای منتخب سیستم یکپارچه را راه اندازی کرده است. البته تنها مشتریانی که خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی را در زمستان 1403 انتخاب کرده اند، واجد شرایط ثبت نام در طرح تبدیل بهمن موتور هستند.

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری

سخن پایانی

فروش اقساطی خودرو بهمن در سال 1403 یک گزینه مهم برای افرادی است که به دنبال دسترسی به خودروهای با کیفیت و لوکس هستند، اما قادر به پرداخت یک مبلغ نقدی نیستند. این روش فروش به مشتریان امکان می‌دهد تا هزینه خودرو را به صورت ماهیانه و در طی مدت زمان معینی پرداخت کنند، که این می‌تواند برای بسیاری از افراد به عنوان یک گزینه مالی مناسب و قابل قبول محسوب شود.

 

از مزایای این روش می‌توان به دسترسی آسان به خودروهای با کیفیت، پرداخت ماهیانه، گزینه‌های متنوع خودروها و خدمات پس از فروش اشاره کرد. با این حال، باید به دقت شرایط قرارداد، نرخ سود و توانایی پرداخت ماهیانه را بررسی کرد تا از جلوگیری از وارد شدن به مشکلات مالی در آینده اطمینان حاصل کرد.

لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 7 فروردین 1403

نام محصول
قيمت بازار (تومان)
اینرودز ‌سی 35 مدل 1402780,000,000
دیگنیتی پرایم2,030,000,000
دیگنیتی پرستیژ2,330,000,000
ریسپکت پرایم (تیپ 2)1,480,000,000
فیدلیتی پرایم 7 نفره1,960,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع