فروش اقساطی سورن پلاس

فروش اقساطی خودروی سورن پلاس یکی از روش‌های متداول برای دستیابی به خودروهای مورد نظر است. سورن پلاس به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت خودروسازی، محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل خودروهای سواری، ون‌ها، و SUVها می‌شوند. فروش اقساطی این خودرو به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند و هزینه‌های خرید را به صورت ماهیانه و در طی مدت زمان مشخصی پرداخت کنند.

معرفی سورن پلاس

افراد بیشتری نسبت به خود سورن خرید اقساطی سورن پلاس را انتخاب می‌کنند. همان‌طور که طراحی Suren Plus نسبت به Suren برتری دارد. به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های جذاب ظاهر خارجی سورن پلاس، شیشه دودی در پشت است. طبیعتا نمی‌توان از طراحی داخلی و سطح بالای امنیت آن چشم پوشی کرد.

سمند سورن پلاس نام دیگر سورن پلاس است. در واقع سورن پلاس به عنوان زیرمجموعه متعلق به خانواده سمند است.

یکی از خودروهای ایرانی که در اواخر سال 1377 رونمایی شد، سورن پلاس است. پس از شروع تولید انبوه در سال 1999، از طرح‌های فروش برای در اختیار قرار دادن آن به دست متقاضیان استفاده شد.

1. ایمنی سورن پلاس

هنگام سرمایه گذاری در اقساط سورن پلاس، توجه به ایمنی راننده و سرنشینان بسیار مهم است. سورن پلاس با دو نوع امکانات مختلف می‌تواند 90 درصد ایمنی راننده و سرنشین را تضمین کند. یکی از تجهیزات ایمنی سورن پلاس سنسور دنده عقب است. سورن پلاس دارای دو کیسه هوا برای محافظت و ایمن سازی راننده است.

می‌توانید نگرانی ایمنی در سورن پلاس را از زاویه دیگری بررسی کنید. این خودرو دارای ایزوفیکس نصب شده است، بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر رانندگی کنید و بدانید که سرنشینان عقب آسیبی نخواهند دید.

2. سیستم ترمز:

ترمز ABS خودرو Suren Plus در واقع از فناوری EBD استفاده می‌کند و هر ویژگی امنیتی را در خود جای داده است.

3. نگاهی به داخل سورن پلاس

فروش اقساطی سورن پلاس این امکان را به شما می‌دهد که قبل از خرید، نگاهی سریع به داخل خودرو بیندازید. فضای داخلی خودرو می‌تواند یک عامل تعیین کننده در هنگام خرید خودرو باشد. پوسته بالایی کنسول اولیه داشبورد در سورن پلاس دما و وضعیت باز شدن درها را نمایش می‌دهد. باید توجه داشته باشید که چیدمان کلی اتاق با سمند معمولی قابل مقایسه است.

از جمله ویژگی‌های چند رسانه‌ای این خودرو می‌توان به سیستم پخش رادیویی با بلندگو، کانکتور USB، اتصال بلوتوث و کنترل‌های کنترل صوتی روی فرمان اشاره کرد. لازم به ذکر است که فرمان سورن پلاس هیدرولیک است پس از این خودرو انتظار حرکت کاملا اتوماتیک را نداشته باشید.

4.تهویه اتوماتیک سورن پلاس

تهویه اتوماتیک آن نیز در اطلاعیه‌های خرید و فروش اقساطی سورن پلاس ذکر خواهد شد. یکی از انواع سیستم‌های یکپارچه، تهویه خودکار سورن پلاس است. به طور طبیعی، به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید هر زمان که بخواهید  سیستم تهویه دستی  را تغییر دهید.

با استفاده از Suren Plus می‌توانید تغییر در انتقال حرارت را مشاهده کنید. وقتی ماشینی با تهویه مطبوع اتوماتیک می‌رانند، گرما مستقیماً به صورت آن‌ها نمی‌تابد.

5. صندلی ماشین برقی، سورن پلاس

تاثیری که این صندلی خودرو بر راحتی رانندگی دارد برای کسانی که از طرح خرید اقساطی سورن پلاس استفاده کرده‌اند کاملاً می‌دانند. از جمله کارهایی که به صورت خودکار قابل تنظیم هستند می‌توان به ارتفاع جلوی تشک، شیب پشتی، ارتفاع زیر سر، تکیه گاه کمر، حرکت صندلی به جلو و عقب و ارتفاع پشت تشک اشاره کرد.

6. خلاصه کننده

خودروی سورن پلاس دارای اسپویلر است. اگر تصادفی رخ دهد و خودرو از جاده پرت نشود، متوجه می‌شوید که اسپویلر چقدر مهم و مفید است. در واقع، اسپویلر سورن پلاس یک مانع هوایی را تشکیل می‌دهد. پس از آن، خودرو در تعمیر و نگهداری با سرعت بالا نگهداری می‌شود. در اینجا، حفظ خودرو مستلزم خنثی سازی آن است.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن همه این نکات، فروش اقساطی سورن پلاس می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که به دنبال دسترسی به خودروهای با کیفیت هستند، اما نمی‌توانند هزینه خرید را به صورت یکجا پرداخت کنند. اما قبل از انتخاب، باید شرایط و قیمت نهایی را با دقت بررسی کرد تا از تطابق با وضعیت مالی و نیازهای خود اطمینان حاصل شود.

قیمت سورن پلاس صفر (EF7 بنزینی,EF7 مالتی مدیا,تیپ 1 رینگ فولادی,EF7 با ESP,EF7 دوگانه سوز,XU7P) در بازار امروز ،5 فروردین 1403

نام تیپ
قيمت بازار (تومان)
EF7 بنزینی701,000,000
EF7 مالتی مدیا723,000,000
تیپ 1 رینگ فولادی0
EF7 با ESP737,000,000
EF7 دوگانه سوز768,000,000
XU7P620,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع