شرایط خرید قسطی دنا پلاس۶دنده در تهران 1403

شرایط خرید قسطی دنا پلاس۶دنده در تهران1402

دنا پلاس 6 دنده یکی از پرطرفدارترین خودروهای می‌باشد که ایران خودرو اقدام به فروش اقساطی و نقدی آن کرده است و با استقبال بسیار زیادی از مردم رو به رو شده است زیرا افراد بسیار زیادی اقدام به خرید این خودرو به صورت اقساطی کرده‌اند.  این روش برای افرادی که توانایی پرداخت کل مبلغ خودرو را به صورت یکجا ندارند یک موقعیت فوق العاده به حساب می‌آید. پس از اعلام شرایط فروش اقساطی این خودرو توسط ایران خودرو تحت عنوان شرایط فروش ایران خودرو مردم می‌توانند این خودرو را با شرایط اقساطی که مشخص شده است خریداری کنند. کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که زیر نظر مدیران خودرو و با داشتن مجوز قانونی، خودروهای این مجموعه را به صورت اقساطی به فروش می ‌رساند.

شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد شرایط فروش نقد و اقساط دنا پلاس 6  دنده به سایت کاسپین خودرو مراجعه کنید تمام اطلاعات کافی را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل مراحل ثبت نام به دست بیاورید. در صورتی که شما برای تکمیل مراحل ثبت نام مشکلی داشتید و شرایط فروش نقد و اقساط دنا پلاس 6 دنده را به طور کامل متوجه نشدید می‌توانید با برقراری تماس با مشاوران رایگان کاسپین خودرو تمام سوالات خود را از آنها بپرسید و اطلاعات لازم و کافی را به دست بیاورید.

فروش اقساطی دنا پلاس ۶ دنده تحویل فوری

یکی از مهمترین مواردی که در مورد فروش اقساطی خودروها باید در نظر داشته باشید این است که وقتی که شما یک خودرو را به صورت اقساطی خریداری می‌کنید، می‌توانید آن خودرو را به صورت کاملاً فوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تحویل فوری یکی از مهمترین مزیت‌های خرید خودروها به صورت اقساطی می‌باشد که سبب شده است تا بسیاری از افراد به سمت خرید آن رو بیاورند. فروش اقساطی دنا پلاس ۶ دنده تحویل فوری یکی از مهمترین و اصلی‌ترین فعالیت‌هایی می‌باشد که مجموعه کاسپین خودرو به صورت کاملاً حرفه‌ای آن را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید به راحتی و تنها با تکمیل کردن مراحل ثبت نام و ارائه مدارک لازم خودروی دنا پلاس ۶ دنده را به صورت کاملاً اقساطی و با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به صورت کاملاً فوری دریافت کنید. برای تحویل فوری دنا پلاس ۶ دنده و ثبت نام آن شما می‌توانید با مشاوران رایگان و حرفه‌ای مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و در هر موقعی که سوالی از آنها داشتید و یا مشکلی برایتان به وجود آمد به راحتی از آنها بپرسید تا بتوانند شما را در تکمیل مراحل ثبت‌ نام همراهی کنند.

شرایط خرید قسطی دنا پلاس۶دنده در تهران1402

فروش اقساطی دنا پلاس ۶ دنده با اقساط بلندمدت

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید خودروها را نداشته باشند و نتوانند تمام مبلغ آن را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کنند که این قضیه سبب شده است تا از خرید خودروی مد نظر خود صرف نظر کنند. اما باید گفته شود که شرکت‌های خودروسازی بسیار زیادی مانند ایران خودرو اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده‌اند که این قضیه سبب شده است تا بسیاری از مردم که توانایی خرید خودرو را به صورت پرداخت مبلغ یکجا و نقدی نداشتند به سمت این کار رو ببیاورند.

دنا پلاس ۶ دنده یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت ایران خودرو می‌باشد که افراد بسیار زیادی متقاضی و طرفدار آن هستند اما به دلیل مبلغ نسبتاً بالای آن بسیاری از افراد توانایی خرید آن را ندارند. شرکت ایران خودرو به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد برای این خودرو تصمیم به فروش اقساطی آن گرفته است و افرادی که به این خودروی  فوق العاده علاقمند هستند می‌توانند با اقساط بلند مدت از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماهه  این خودرو را به صورت اقساطی دریافت کنند و تنها با پرداخت اقساط ماهانه خودروی مد نظر خود را به دست بیاورند. کاسپین خودرو یکی از مجموعه‌هایی می‌باشد که فروش اقساطی دنا پلاس ۶ دنده را با اقساط بلند مدت انجام می‌دهد و شما می‌توانید با ثبت نام در سایت کاسپین خودرو خرید اقساطی دنا پلاس ۶ دنده را انجام دهید.

لیست قیمت دنا پلاس

نام تیپ
قیمت کارخانه (تومان)قيمت بازار (تومان)
دنا (تیپ ۱)-۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس ساده۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو – ۶ دنده۴۴۸,۰۰۰,۰۰۰۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو۵۴۴,۰۴۵,۰۰۰۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع