خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی

فروش اقساطی خودرو با چک

خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی و خرید اقساطی خودروها برای افرادی که توانایی خرید خودرو به صورت نقدی و پرداخت یکجا را ندارند یک روش بسیار عالی و فوق العاده می‌باشد که با استفاده از این روش می‌توانند صاحب خودروی مد نظر خود بشوند و مبلغ آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند و دیگر نگران پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا نباشند.

کیا اپتیما یکی از محبوب‌ترین خودروهای موجود در بازارهای ایران به حساب می‌آید و طرفداران بسیار زیادی را دارد.

تاکنون چهار نسل از این خودرو در ایران عرضه شده است و نسل پنجم تا به امروز وارد کشور ما نشده است.

این خودرو یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین محصولات شرکت خودروسازی کره‌ای کیا موتورز به حساب می‌آید که تولید و عرضه اپتیما را از سال ۲۰۰۰ آغاز کرده است.

کیا اپتیما ۲۰۱۶ یکی از سری خودروهای این شرکت می‌باشد که وارد ایران شد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد.

شما می‌توانید برای خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی به مراکز و مجموعه‌های خرید و فروش اقساطی خودروها مراجعه کنید که کاسپین خودرو یکی از معتبرترین و بهترین این مراکز به حساب می‌آید و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

کاسپین خودرو یکی از معتبرترین و معروف‌ترین شرکت‌های خرید و فروش خودروها به صورت اقساطی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاسپین خودرو و پر کردن مراحل ثبت نام برای خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی اقدام نمایید و این خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

مزایای خرید خودرو قسطی کیا اپتیما

همانطور که می‌دانید وسیله‌های نقلیه امروزه در زندگی تمامی افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و وجود آن ضروری می‌باشد و در صورت عدم وجود آن سختی‌ها و مشکلاتی به وجود می‌آید به همین دلیل است که بسیاری از افراد دائماً به دنبال خرید خودرو می‌باشند.

اما همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود در بازار قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است و ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید خودرو را نداشته باشند و نتوانند کل مبلغ آن را به صورت یکجا پرداخت کنند.

خرید اقساطی خودروها و افرادی که شرایط خرید خودرو را به صورت پرداخت نقدی و یکجا ندارند این امکان را می‌دهد تا با پرداخت اقساط ماهیانه صاحب خودروی مد نظر خود بشوند.

کیا اپتیما یک خودروی لوکس و بسیار شیک می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد و جز خودروهای بسیار عالی و با کیفیت بالا به حساب می‌آید. در کشور ایران مراکز و مجموعه‌های خرید و فروش اقساطی خودروهایی وجود دارد که خودرو کیا اپتیما را به صورت اقساطی به فروش می‌رسانند.

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که خرید قسطی کیا اپتیما را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهند.

خرید قسطی کیا اپتیما مزیت‌هایی را به همراه دارد برای مثال افرادی که توانایی پرداخت هزینه کل مبلغ این خودرو را به صورت یکجا ندارند می‌توانند تنها با پرداخت اقساط ماهیانه و یک پیش پرداخت این خودرو فوق العاده را به سرعت خریداری کنند.

از دیگر مزیت‌های خرید قسطی کیا اپتیما این است که شما می‌توانید این خودرو را به صورت اقساط بلند مدت خریداری کنید و در زمان طولانی اقساط آن را بپردازید.

 

شرایط خرید قسطی کیا اپتیما

شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد شرایط خرید قسطی کیا اپتیما به سایت کاسپین خودرو مراجعه کنید و تمام اطلاعات لازم را از داخل سایت مطالعه کنید تا بتوانید خرید قسطی کیا اپتیما را به سادگی انجام دهید.

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که خرید قسطی کیا اپتیما را به صورت تخصصی انجام می‌دهد مزیت‌های فوق العاده آن این است که هزینه زیادی را به عنوان سود خودرو از شما دریافت نمی‌کند و این بسیار به نفع مشتری می‌باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت خرید قسطی کیا اپتیما در کاسپین خودرو و تکمیل مراحل ثبت نام و ارائه مدارک لازم که در سایت نام برده شده است خودروی کیا اپتیما را به صورت کاملاً اقساطی و با اقساط بلند مدت به صورت ۶۰ ماهه خریداری کنید.

در صورتی که در تکمیل مراحل ثبت نام برای خرید قسطی کیا اپتیما مشکلاتی برای شما به وجود آمد و یا سوالاتی را داشتید می‌توانید با برقراری تماس با مشاوران رایگان و حرفه‌ای کاسپین خودرو تمام مشکلات خود را حل کنید و هر سوالی در مورد خرید قسطی کی اپتیما داشتید از آنها بپرسید تا بتواند شما را راهنمایی کنند و به شما در خرید خودروی مد نظرتان کمک کنند.

خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی

اپتیما از چه ویژگی های مثبتی برخوردار است؟

اپتیما یکی از محبوب‌ترین و بهترین خودروهای کیا به حساب می‌آید که در کشور ما نیز وارد شده است و با استقبال بالایی از مردم مواجه شده است به همین دلیل افراد بسیار زیادی به دنبال خرید اقساطی کیا اپتیما می‌باشند. اپتیما دارای ویژگی‌های مثبت زیادی می‌باشد که در ادامه به برخی از ویژگی‌های مثبت این خودرو اشاره می‌شود:

  1. فضای بزرگ داخلی: داشتن فضای جادار و بزرگ در خودرو کیا اپتیما یکی از بهترین نکات مثبت آن به حساب می‌آید که آن را یک خودروی جادار و فوق العاده کرده است.
  2. سیستم تهویه خودکار دوگانه: توجه به جزئیات محیط داخل خودرو با امکان تنظیم درجه حرارت مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، آن را به یک خودرو فوق العاده تبدیل کرده است.
  3. سیستم صوتی هایفای: سیستم صوتی با کیفیت بالا که در کل خودرو نصب شده است، تجربه صوتی برتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند.
  4. سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته: از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری GPS، اتصال بلوتوث و USB، که به کاربران این امکان را می‌دهد که از اطلاعات و سرگرمی هوشمند خودرو بهره‌مند شوند.
  5. سیستم ایمنی پیشرفته: از جمله ویژگی‌های ایمنی مثبت، سیستم‌هایی همچون کنترل پایداری، سیستم جلوگیری از تصادف و کنترل ترمز عقب که به افزایش ایمنی در جاده کمک می‌کند.

تمامی این ویژگی‌ها خودروی کیا اپتیما را به یکی از بهترین و عالی‌ترین خودروها که در کشور ما طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد تبدیل کرده است و مراکز بسیار زیادی این خودرو را به صورت کاملاً اقساطی به فروش می‌رساند.

 

آیا کیا اپتیما ارزش خریدن دارد؟

کیا اپتیما یکی از خودروهای خارجی می‌باشد که در ایران طرفداران بسیار زیادی را دارد و جز خودروهایی می‌باشد که ارزش خریدن را دارد.

اپتیما یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای ساخت شرکت کیا می‌باشد که با داشتن کیفیت بسیار بالا و فوق العاده توانسته است افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

اپتیما یکی از خودروهایی می‌باشد که دارای موتوری بسیار قوی و پرقدرت بوده و دارای فضای داخلی بسیار فوق العاده و جاداری است و علاوه بر آن دارای تجهیزات جانبی مناسبی می‌باشد که آن را به یک خودروی بی عیب و نقص تبدیل کرده است.

اپتیما به دلیل داشتن قیمت نسبتاً بالا ممکن است برای بسیاری از افراد مقدور نباشد تا بتوانند آن را به صورت نقدی و پرداخت یکجا خریداری کنند.

به همین دلیل است که مراکز بسیار زیادی در ایران وجود دارد تا انواع خودروهای ایرانی و خارجی را به صورت کاملا اقساطی به فروش می‌رسانند .

کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به آن خودروی کیا اپتیما را به صورت اقساطی و با اقساط بلند مدت خریداری کنید.

 

میزان پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط برای خرید کیا سراتو

در بسیاری از مراکز خرید و فروش اقساطی خودروها مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای تحویل خودرو دریافت می‌کنند که ممکن است نصف مبلغ خود را یعنی ۵۰ درصد از کل هزینه خودرو باشد. و در بسیاری از مواقع ممکن است این پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد از کل هزینه خودرو باشد. ت

عداد اقساط برای خرید کیا سراتو از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه متغیر می‌باشد و اقساط ۶۰ ماهه و بلند مدت آن برای افرادی که می‌خواهند اقساط را به صورت بلند مدت پرداخت کنند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند در کنترل هزینه‌ها و تقسیم آن به آنها کمک کند.

خرید کیا اپتیما ۲۰۱۶ اقساطی

مشخصات فنی موتور کیا اپتیما برای خرید

خودروی کیا اپتیما به یک پیشرانه ۲۳۵۹ سی سی از نوع تنفس طبیعی مجهز شده است و حداکثر قدرت این موتور ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور از ۲۲۹ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.

این عوامل باعث شده است تا شما بتوانید شتاب صفر تا صد این خودرو را تنها در ۹.۵ ثانیه تجربه کنید حداکثر سرعت ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت پیش بروید.

خودروی کیا اپتیما یکی از خودروهایی می‌باشد که قدرت موتور بسیار بالا و فوق العاده‌ای دارد و قطعات آن از دوام بالای برخوردار می‌باشد. ظرفیت باک این خودرو ۷۰ لیتر می‌باشد و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۹ لیتر به ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۵ از دیگر مشخصات فنی کیا اپتیما به حساب می‌آید.

 

امکانات رفاهی کیا اپتیما چیست؟

‏امکانات رفاهی خودروی کیا اپتیما شامل صندلی‌های گرمایشی و خنک‌کننده، سیستم صوتی هارمان/کاردن، سیستم ناوبری، سیستم‌های ایمنی پیشرفته مانند سیستم تشخیص خط و کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم‌های کمک رانندگی مانند سیستم تشخیص علائم ترافیک و سرعت‌بخش اتوماتیک می‌باشد و توانسته است آن را به یک خودروی فوق العاده و درجه یک تبدیل کند.

لیست قیمت کیا اپتیما

نام تیپ
قيمت بازار (تومان)
سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

سانگ یانگ رکستون G۴
۵,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سانگ یانگ تیوولی (مونتاژ) آرمور
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

کیا اپتیما ۴ سیلندر GT لاین
۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین
۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای سوناتا هیبرید تیپ ۳ (GLS Plus)۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع