خرید قسطی خودرو در تهران

فروش اقساطی خودرو ۲۴ ماهه

خرید قسطی خودرو در تهران یکی از روش‌های محبوب برای خرید خودرو در ایران، به خصوص در تهران که شهری بسیار شلوغ و پرجمعیت می‌باشد است. این روش به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل خودرو، از خودروی مورد نظر خود استفاده کنند و هزینه آن را به صورت ماهانه و اقساطی پرداخت کنند.

خرید قسطی خودرو در تهران به افرادی که نمی‌توانند کل هزینه‌ها و مبلغ خودرو را به صورت یکجا بپردازند، این امکان را می‌دهد که به راحتی به خودروی مورد نظر دسترسی پیدا کنند و صاحب خودرو بشوند. و علاوه بر آن خرید اقساطی خودرو به صورت تحویل فوری انجام می‌شود و شما بلافاصله پس از گذراندن مراحل ثبت نام می‌توانید خودروی خود را تحویل بگیرید.

فروش اقساطی خودرو به دنبال گران شدن خودرو و افزایش روز به روز قیمت آن در بازارهای کشور و همزمان وجود مشکلات اقتصادی متقاضیان بسیار زیادی را پیدا کرده است و جز فروش‌هایی به حساب می‌رود که در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری را داشته است.

همانطور که می‌دانید با وجود تورم‌های بسیار بالا و شرایط معیشتی نامناسب مردم بسیاری از افراد قید خودرودار شدن را زده‌اند زیرا به هیچ عنوان توانایی خرید یک خودرو را ندارند. اما در چنین شرایطی فروش اقساطی خودروها باعث شده است تا بسیاری از افراد بتوانند صاحب خودرو بشوند.

امروزه انواع خودروهای داخلی و وارداتی به صورت اقساطی در نمایندگی‌ها و مراکز معتبر خرید و فروش اقساطی خودروها به فروش می‌رسد. علاوه بر آن باید گفته شود که فروش اقساطی خودروها تنها محدود به فروش خودروهای صفر نمی‌باشد و خودروهای دست دوم و کارکرده نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رسند. کاسپین خودرو یکی از مراکز معتبر خرید و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی می‌باشد که با سابقه درخشانی که دارد توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

شما می‌توانید انواع خودروها را به صورت تحویل فوری و با اقساط بلند مدت و طولانی از کاسپین خودرو خریداری کنید. ما در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد خرید اقساطی خودرو در تهران در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

خرید قسطی خودرو در تهران

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

نکات مهمی وجود دارد که شما قبل از خرید قسطی خودرو در تهران لازم است تا به آن توجه داشته باشید که این نکات عبارتند از:

  1. نحوه تأمین مالی: برای خرید خودرو به صورت اقساطی، نیاز است که با یک شرکت تأمین مالی یا بانک قرارداد مناسب بسته شود. قبل از انتخاب شرکت تأمین مالی، باید شرایط و نحوه پرداخت را به دقت بررسی کنید.
  2.  هزینه‌های جانبی: در هنگام خرید قسطی خودرو در تهران باید هزینه‌های جانبی مانند بیمه، مالیات و هزینه‌های مربوط به قرارداد را نیز در نظر بگیرید.
  3.  شرایط قرارداد: قبل از امضای قرارداد، حتماً شرایط و جزئیات قرارداد را به دقت مطالعه و در صورت نیاز از یک وکیل یا مشاور حقوقی کمک بگیرید.
  4. سوابق اعتباری: شرکت تأمین مالی یا بانک ممکن است سوابق اعتباری شما را بررسی کند، لذا اطمینان حاصل کنید که سابقه اعتبار شما مناسب است. برای مثال باید شما چک برگشتی و یا اقساط عقب افتاده در بانک نداشته باشید.
  5. دریافت خودرو به صورت تحویل فوری و سریع: یکی از مهمترین موارد در خرید خودرو به صورت اقساطی این است که شما خودروی مد نظرتان را به صورت تحویل فوری دریافت می‌کنید. در طرح فروش اقساطی خودروها خودرو خریداری شده، باید پس از دریافت مبلغ اولیه و گذراندن مراحل ثبت نام به صورت فوری به مشتری تحویل داده شود.
  6. تحویل سند خودرو به نام خریدار: همانطور که می‌دانید برای خرید خودرو به صورت اقساطی لازم است تا درصدی از مبلغ کل خودرو را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. به همین دلیل خریدار باید سندی معتبر را بابت پرداخت خود از سوی فروشنده برای اطمینان خاطر دریافت کند.
  7. خرید از یک مجموعه و مرکز معتبر و با سابقه: خرید اقساطی خودرو باید از یک مجموعه معتبر انجام شود تا مشکلاتی در خرید خودرو شما به وجود نیاید زیرا امروزه کلاهبرداران بسیار زیادی وجود دارند که یک خودرو را به چندین نفر می‌فروشند و سود بسیار زیادی به دست می‌آورند.

خرید قسطی خودرو در تهران

شرایط و مراحل خرید خودرو به صورت اقساطی در تهران

برای خرید خودرو به صورت اقساطی لازم است تا شما واجد برخی از شرایط باشید تا بتوانید خودرویی را به صورت قسطی خریداری کنید. برای مثال لازم است تا شما شرایط پرداخت اقساط را سر زمان مشخص شده داشته باشید و به هیچ عنوان پرداخت اقساط را به عقب نیندازید زیرا در این صورت قطعاً شما جریمه می‌شوید و مشکلاتی برای شما و فروشنده به وجود می‌آید.

از طرف دیگر برای خرید خودرو به صورت اقساطی لازم است تا شما دارای سابقه مالی خوبی در بانک باشید یعنی دارای چک برگشتی و یا اقساط عقب افتاده نباشید و اگر در گذشته نیز چیزی را به عنوان اقساطی خریداری کرده‌اید در پرداخت اقساط آن خوش حساب بوده باشید. از دیگر شرایط خرید خودرو به صورت اقساطی این است که شما فیش حقوقی خود را به مرکز خرید و فروش اقساطی خودروها ارائه دهید تا اطمینان حاصل شود که شما قادر به پرداخت اقساط هستید .داشتن تمامی این شرایط برای خرید خودرو به صورت اقساطی بسیار مهم است.

برای خرید خودرو به صورت اقساطی لازم است تا شما در ابتدا به سایت مرکزی که می‌خواهید از آنجا خودرویی را خریداری کنید مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام در ابتدا لازم است تا شما فرم درخواستتان را پر کنید و پس از آن مدارکی که لازم است را ارائه دهید که در برخی مواقع لازم است این مدارک را در سایت بارگذاری کنید و یا به صورت حضوری به آنها تحویل دهید.

پس از پر کردن فرم ثبت نام و ارائه مدارک لازم است تا شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. پس از آن می‌توانید خودروی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت تحویل فوری دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع