لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1403

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۲

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1403، امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، مردم توان مالی بسیار بالایی برای خرید خودروها نخواهند داشت و همانطور که می‌دانید خودروها نقش بسیار مهمی را در زندگی مردم ایفا می‌کنند به همین دلیل وجود آنها الزامی است.

از این رو مراکز بسیار زیادی اقدام به فروش اقساطی خودروها کرده‌اند که افراد بسیار زیادی به سمت آن رو آورده‌اند.

در فروش اقساطی صرفاً مشتریانی می‌توانند ثبت نام کنند که چک برگشتی نداشته باشند و در بانک خوش حساب بوده باشند تا اطمینان حاصل شود که آنها می‌توانند سر زمان مشخص شده اقساط را پرداخت کنند.

 

لیست قیمت برخی از خودروهای مدیران خودرو به شرح زیر می‌باشد:

MVMX22 PRO MR  : بهای کارخانه اعلام شورای رقابت = ۶،۱۳۷،۳۸۸،۱۹۵ و با افزودن مالیات و … قیمت رند آن برابر با ۷،۰۸۶،۰۰۰،۰۰۰ است.

MVMX22 PRO IE TURBO  : بهای کارخانه اعلامیه شورای رقابت ۷،۷۲۷،۵۵۲،۳۷۶ و با احتساب مالیات و برخی موارد دیگر قیمت نقد نهایی آن برابر است با ۸،۷۳۱،۰۰۰،۰۰۰

MVMX55 PRO IE  : بهای کارخانه اعلامی شورای رقابت برابر است با ۱۱،۰۹۳،۴۱۲،۹۸۴ و قیمت نقدی رند شده آن در نهایت با احتساب مالیات و بیمه و بسیاری از موارد دیگر برابر است با ۱۲،۵۳۸،۰۰۰،۰۰۰

Arrizo 5 Turbo IE  : بهای کارخانه اعلامی شورای رقابت برابر است با ۹،۱۳۷،۳۵۳،۱۰۷ و قیمت نهایی آن با احتساب وجوهات قانونی مانند مالیات و بیمه و برخی موارد دیگر به صورت رند شده و نقدی برابر است با ۱۰،۵۵۹،۰۰۰،۰۰۰

Arrizo 6 Pro Excellent  : بهای کارخانه اعلامی شورای رقابت برابر است با ۱۰،۹۹۴،۳۰۵،۸۴۱ و قیمت نهایی به صورت نقدی آن بار در نظر گرفتن وجوهات قانونی مانند بیمه و مالیات برابر است با۱۲،۴۲۴،۰۰۰،۰۰۰

Tiggo 7 Pro Excellent  : بهای کارخانه اعلامیه شورای رقابت برابر است با ۱۲،۶۶۴،۵۸۱،۱۷۷ و قیمت نهایی و نقدی آن با در نظر گرفتن موارد قانونی مانند مالیات و بیمه ماشین برابر است با ۱۴،۵۶۰،۰۰۰،۰۰۰

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۲

فروش اقساطی مدیران خودرو 1403

شرکت مدیران خودرو یکی از برترین و معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی به حساب می‌آید که اقدام به فروش محصولات خود به صورت اقساطی کرده است.

مراکز بسیار زیادی مانند کاسپین خودرو با داشتن مجوز از شرکت مدیران خودرو می‌توانند محصولات این شرکت را به صورت اقساطی به فروش برسانند که افراد بسیار زیادی برای خرید محصولات شرکت مدیران خودرو به کاسپین خودرو مراجعه می‌کنند.

شرکت بزرگ مدیران خودرو در سال 1403 نیز فروش اقساطی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که زیر نظر مجموعه‌ها و دیگر مراکز معتبر مانند کاسپین خودرو انجام می‌شود.

شما می‌توانید با صحبت کردن با مشاوران حرفه‌ای کاسپین خودرو در مورد شرایط خرید خودروهای اقساطی سال 1403 مدیران خودرو اطلاعات زیادی را به دست بیاورید.

 

فروش اقساطی مدیران خودرو برای بازنشستگان 1403

شرکت مدیران خودرو برای افراد بازنشسته که فیش حقوقی مخصوص بازنشستگان را دارند فروش اقساطی ویژه‌ای را در نظر گرفته است که آنها می‌توانند از این فروش اقساطی نهایت استفاده را ببرند و هر خودرویی را که از شرکت مدیران خودرو می‌خواهند به صورت کاملاً اقساطی دریافت کنند.

بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قرارداد دارند می‌توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل‌های خودرو ام وی ام و تیگو و آریزو استفاده کنند.

 

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ یکی از پرطرفدارترین خودروهای می‌باشد که مدیران خودرو اقدام به فروش اقساطی آن کرده است و با استقبال بسیار زیادی از مردم مواجه شده است زیر افراد بسیار زیادی اقدام به خرید این خودرو به صورت اقساطی کرده‌اند.

این روش برای افرادی که توانایی پرداخت کل مبلغ خودرو را به صورت یکجا ندارند یک موقعیت فوق العاده به حساب می‌آید.

دومین خودرو از دسته خودروهای ام وی ام که از اتومبیل‌های نیمه شاسی به حساب می‌آید اتومبیل MWMX22  می‌باشد. این نوع مدل از خودروی MWM بر اساس امکاناتی که دارا می‌باشد و لوازم جانبی آن معمولاً رنج قیمتی آن بین ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد

که به نسبت امکاناتی که دارد و علاوه بر آن نسبت به دیگر خودروها قیمت معقولی را دارا می‌باشد. برای این مدل خودرو مانند دیگر خودروهای ام وی ام فروش اقساطی در نظر گرفته شده است که شرایط آن را شرکت مدیران خودرو اعلام می‌کند.

پس از اعلام شرایط فروش اقساطی این خودرو توسط مدیران خودرو تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو مردم می‌توانند این خودرو را با شرایط اقساطی که مشخص شده است خریداری کنند. کاسپین خودرو یکی از مراکزی می‌باشد که زیر نظر مدیران خودرو، خودروهای این مجموعه را به صورت اقساطی به فروش می ‌رساند.

 

فروش mvm با اقساط 60 ماهه 1403

شرکت مدیران خودرو برای فروش خودروهای ام وی ام در سال 1403 اقساط ۶۰ ماهه‌ای را در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند با پرداخت این اقساط سر زمان معین و مشخص و دادن تعهدی برای اطمینان از اینکه اقساط را سر زمان مشخص خود پرداخت می‌کنند

این خودروها را دریافت کنند و از آن استفاده کنند. در بسیاری از مواقع قبل از فروش ام وی ام و اقساط ۶۰ ماهه 1403 حساب بانکی افراد بررسی می‌شود تا چک برگشتی نداشته باشند.

خرید خودرو با اقساط ۶۰ ماهه یکی از بهترین روش‌های خرید خودرو برای افرادی می‌باشد که توانایی پرداخت کل هزینه خودرو را به صورت یکجا ندارند که کاسپین خودرو این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا بتوانند خودروهای شرکت مدیران خودرو را که مد نظر دارند با پرداخت اقساط خریداری کنند.

 

ورود به سایت ثبت نام مدیران خودرو

افرادی که قصد دارند انواع خودروهای شرکت مدیران خودرو مانند ام وی ام و آریزو و تیگو را به صورت اقساطی خریداری کنند لازم است تا به سایت

مدیران خودرو وارد شوند و ثبت نام کنند و مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و مدارکی که نیاز است برای ثبت نام داشته باشند را ارائه کنند

تا مراحل ثبت نام آنها تکمیل شود و جز افرادی که می‌خواهند خودروهای اقساطی دریافت کنند ثبت نام شوند.

 

فروش اقساطی مدیران خودرو برای بازنشستگان تامین اجتماعی

همانطور که در قسمت‌های قبل گفته شد فروش اقساطی برای بازنشستگان در شرکت مدیران خودرو وجود دارد که اگر سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قراردادی داشته باشد مانند بازنشستگان و بیمه تامین اجتماعی می‌توانند خودروهای شرکت مدیران خودرو را مانند ام وی ام و فونیکس و تیگو و آریزو را به صورت اقساطی خریداری کنند.

بازنشستگان تامین اجتماعی کافی است تا با ارائه مدارک خود و ثبت نام در سایت تمامی این مراحل را انجام دهند.

این شرایط یکی از بهترین موقعیت‌ها برای بازنشستگانی می‌باشد که قصد دارند بدون پرداخت هزینه کل ماشین به صورت یکجا آن را به صورت اقساطی چه اقساطی کوتاه و چه اقساط بلند مدت دریافت کنند. آنها فقط باید با ثبت نام در سایت و ارائه مدارک بازنشستگی خود این کار را انجام دهند.

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۲

شرایط فروش مدیران خودرو نقد و اقساط آبان – 1403

همانطور که در قسمت‌های قبلی برای شما توضیح داده شد مدیر خودرو یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های خودروسازی در ایران به حساب می‌آید که انواع خودروهای ام وی ام و آریزو و تیگو و فونیکس را در سراسر کشور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد که افراد بسیار زیادی به فروش اقساطی این خودروها روی آورده‌اند.

این شرکت هر سال از طریق اعلام‌های عمومی که از طریق سایت‌های منتسب به این شرکت اعلام می‌شود، شرایط فروش مدیران خودرو را برای مشتریان و خریداران و مراکزی که زیر نظر این مجموعه به صورت اقساطی خودروها را به فروش می‌رساند به نمایش می‌گذارند.

معمولا در این توضیحات که در اختیار مردم و شرکت‌های دیگر قرار داده می‌شود شرایط فروش ام وی ام و فروش شرایطی مدیران خودرو را برای خریدارها در قالب بروشورهایی توضیح می‌دهند.

مدیران خودرو شرایط خوب و مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که معمولاً مشتریان و خریداران بسیار زیادی تمایل دارند تا از این شرکت خودروسازی اتومبیل‌هایی را خریداری کنند.

شرایط فروش مدیران خودرو نقد و اقساط آبان 1403 با برخی از اختلاف‌های قیمتی نسبت به ماه‌های دیگر روبرو شده است که در ادامه برخی از این قیمت‌ها را برای شما خواهیم گفت:

  • قیمت فروش فونیکس اف ایکس در آبان 1403برابر است با: ۱،۷۳۰،۴۰۰،۰۰۰
  • قیمت فروش ام وی ام ایکس ۵۵ پرو در آبان 1403 برابر است با ۱،۲۵۳،۸۰۰،۰۰۰
  • قیمت فروش فونیکس آریزو ۶ پرو در آبان سال 1403 برابر است با ۱،۲۴۲،۴۰۰،۰۰۰

 

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و فونیکس

فونیکس یکی از خودروهایی می‌باشد که در انواع مختلف در شرکت مدیران خودرو که یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های خودروسازی ایران می‌باشد به فروش می‌رسد.

برای خرید اقساطی فونیکس از مدیران خودرو این شرکت تاکید کرده است که خریداران باید حداکثر طی ۱۵ روز مراحل ثبت نام فونیکس را تکمیل کنند و تمام مدارک لازم را به آنها ارائه کنند برای دریافت فونیکس به صورت اقساطی ثبت نام بشوند.

شما می‌توانید با مراجعه به کاسپین خودرو تمام اطلاعات لازم را از مشاوران حرفه‌ای ما و از داخل سایت ما برای خرید فونیکس به صورت کاملاً اقساطی به دست بیاورید و پس از اینکه در مورد خرید این خودرو و قیمت آن و شرایط دریافت آن مطمئن شدید می‌توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1403

نام محصول
قيمت بازار (تومان)
ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای اسپرت830,000,000
ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک اسپرت940,000,000
ام وی ام ایکس 22 پرو اتوماتیک IE1,040,000,000
ام وی ام X33 کراس دنده ای1,010,000,000
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک1,210,000,000
ام وی ام ایکس 55 پرو اکسلنت اسپرت1,430,000,000
چری آریزو 5T IE1,260,000,000
چری آریزو 6 اکسلنت1,480,000,000
چری تیگو 5 IE1,390,000,000
چری تیگو 7 IE1,650,000,000
فونیکس FX پریمیوم2,150,000,000
فونیکس FX اکسلنت1,950,000,000
فونیکس آریزو 6 پرو1,600,000,000
فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت1,860,000,000
فونیکس تیگو 8 کلاسیک2,100,000,000
فونیکس تیگو 8 پرو پرمیوم2,380,000,000
فونیکس تیگو 8 پرو مکس2,850,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع