شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران

شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران

شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران چه مراحلی دارد؟ ۲۰۷ دنده فلز یکی از خودروهای پرفروش در شهر تهران و یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار شرکت ایران خودرو می‌باشد که افراد بسیار زیادی اقدام به خرید این خودرو کرده‌اند. اما همانطور که می‌دانید با شرایط اقتصادی امروزه و تورم‌های بسیار بالای موجود در بازار ممکن است افراد زیادی توان خرید این خودرو را نداشته باشند و نتوانم تمام هزینه آن و کل مبلغ خودرو را به صورت یکجا بپردازند. به همین دلیل شرکت ایران خودرو و مجموعه‌های بسیار زیادی مانند مجموعه کاسپین خودرو اقدام به فروش اقساطی این خودرو در شهر تهران کرده‌اند.

فروش اقساطی ۲۰۷ دنده فلز در تهران سبب شده است تا افرادی که توان خرید این خودرو به صورت پرداخت نقدی و پرداخت کل مبلغ خودرو به صورت یکجا را ندارند بتوانند تنها با پرداخت اقساط و پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت صاحب این خودرو بشوند. برای خرید و اطلاع از شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران لازم است تا شما به سایت مجموعه مد نظرتان مانند مجموعه کاسپین خودرو مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و خرید اقساطی این خودرو را انجام دهید. برای خرید ۲۰۷ دنده فلز به صورت اقساطی لازم است تا شما درصدی از کل مبلغ خودرو را به صورت پیش پرداخت بپردازید و مابقی آن را به صورت اقساط سر هر ماه پرداخت کنید.

شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران

خرید و فروش پژو 207 دنده فلز مدل 1402

۲۰۷ دنده فلز مدل ۱۴۰۲ جدیدترین مدل پژو ۲۰۷ محصول شرکت ایران خودرو می‌باشد که علاوه بر شرکت ایران خودرو توسط مراکز و مجموعه‌های  دیگری نیز به فروش می‌رسد. مجموعه کاسپین خودرو یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های خرید و فروش خودروها به حساب می‌آید که با دریافت مجوز از انواع شرکت‌های خودروسازی یکی از بهترین مجموعه‌های خرید و فروش اقساطی خودروها به حساب می‌آید که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این مجموعه خودروی مد نظرتان را خریداری کنید.

برای خرید پژو ۲۰۷ دنده فلز مدل ۱۴۰۲ لازم است تا شما به سایت رسمی مجموعه کاسپین خودرو مراجعه کرده و تمام قوانین و مراحل خرید اقساطی این خودرو را مطالعه کنید.

پس از آن اگر شما واجد شرایط برای خرید اقساطی این خودرو بودید می‌توانید اقدامات لازم را برای خرید این خودرو انجام دهید. خرید اقساطی خودروها از مجموعه کاسپین خودرو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صاحب خودروی مد نظرتان بشوید. خرید و فروش پژو ۲۰۷ دنده فلز مدل ۱۴۰۲ یکی از کارهایی می‌باشد که مجموعه کاسپین خودرو به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌دهد و شما می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای مجموعه کاسپین خودرو برای خرید اقساطی پژو ۲۰۷ دنده فلز کمک بگیرید و در صورتی که در کامل کردن مراحل ثبت نام و همینطور در طی خرید این خودرو مشکلی برای شما به وجود آمد مشکلات خود را با مشاوران حرفه‌ای مجموعه ما در میان بگذارید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند.

قیمت  207 دنده فلز صفر کارخانه

همانطور که در قسمت‌های قبلی برای شما توضیح داده شد پژو ۲۰۷ دنده فلز یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو می‌باشد که مجموعه‌های بسیار زیادی مانند مجموعه کاسپین خودرو اقدام به خرید و فروش این خودرو کرده‌اند. شما می‌توانید در مجموعه کاسپین خودرو پژو ۲۰۷ دنده فلز را با قیمتی مناسب خریداری کنید. علاوه بر آن می‌توانید پژو ۲۰۷ دنده فلز را به صورت کاملاً اقساطی و با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت نیز خریداری کنید. قیمت پژو ۲۰۷ دنده فلز صفر کارخانه چیزی حدود ۳۲۰ میلیون تومان می‌باشد.

مشخصات فنی 207دنده فلز در تهران

خودرو ۲۰۷ یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت ایران خودرو می‌باشد با دارای محور محرک دیفرانسیل جلو و موتور چهار سیلندر می‌باشد که حجم آن ۱۵۸۷ سی سی است. خودرو پژو ۲۰۷ مانند دیگر محصولات این شرکت مجهز به پیشرانه دارای حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتون متر در هر ۴۰۰۰ دور بر دقیقه است. علاوه بر آن حداکثر توان موتور این خودرو ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۱۰۵ اسب بخار می‌باشد. یکی از مهمترین مواردی که در مورد مشخصات فنی پژو ۲۰۷ لازم است بدانید این است که سیستم انتقال قدرت پژو ۲۰۷ در مدل دنده‌ای ۵ سرعته می‌باشد و در مدل اتوماتیک ۴ سرعت است.

خودرو پژو ۲۰۷ دارای نسبت تراکم ۱۰.۵ و ۱۶ سوپاپ می‌باشد و سیستم انرژکتوری پژو ۲۰۷ از نوع ش چند قطره‌ای می‌باشد. لازم به ذکر است مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دنده فلز تفاوت بسیار زیادی با محصولات قبلی شرکت ایران خودرو مانند ۲۰۶ یا ۲۰۷‌های قبلی ندارد و تنها تفاوت آن در سیستم ECU و دریچه گاز نسبت به مدل‌های قبل می‌باشد. حجم موتور این خودرو ۱.۶ لیتر می‌باشد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۱۱.۶ ثانیه است و حداکثر سرعت کیلومتر بر ساعت ۱۹۸ است. خودروی پژو ۲۰۷ در مجموع دارای دو ایربگ یکی برای راننده و یکی برای شاگرد می‌باشد.

ویژگی شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران

برای خرید پژو ۲۰۷ دنده فلز لازم است تا شما برخی از شرایط را داشته باشید تا بتوانید این خودرو را به صورت اقساطی و از مجموعه ما خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرایط خرید پژو ۲۰۷ دنده فلزی این است که شما اقساط عقب افتاده و چک برگشتی در بانک را نداشته باشید تا بتوانید این خودرو را از مراکز خرید و فروش اقساطی خودروها تهیه کنید. علاوه بر آن مهم است تا شما خرید قسطی دیگر و اقساط دیگری نداشته باشید و اگر دارید باید منتظر بمانید تا اقساط شما به پایان برسد و برای خرید جدید اقدام کنید.

برای خرید اقساطی خودروها لازم است تا شما خوش حساب باشید و اگر در گذشته خرید اقساطی انجام داده‌اید در پرداخت اقساط آن منظم و دقیق عمل کرده باشید زیرا پرداخت اقساط سر زمان مشخص و معین از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که لازم است تا شما آن را رعایت کنید. زیرا در صورتی که اقساط شما عقب بیفتد مشکلاتی برای طرف فروشنده به وجود می‌آید و در بسیاری از مواقع شما به دلیل پرداخت نکردن اقساط سر زمان مشخص شده جریمه خواهید شد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی کاسپین خودرو برای خرید اقساطی خودروها تمام شرایط خرید ۲۰۷ دنده فلز را مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشاوران رایگان و حرفه‌ای مجموعه ما ارتباط برقرار کنید تا بتواند شما را راهنمایی کند.

شرایط فروش اقساطی207دنده فلز در تهران

برای خرید اقساطی ۲۰۷ دنده فلز در تهران لازم است تا شما به سایت مجموعه مد نظرتان مانند مجموعه کاسپین خودرو مراجعه کنید و تمام قوانین لازم را برای خرید اقساطی ۲۰۷ دنده فلز مطالعه کنید. از شرایط مهم فروش اقساطی ۲۰۷ دنده فلز در تهران، ارائه مدارک مورد نیاز مانند فیش حقوقی و موارد این چنینی می‌باشد.

ضروری بودن ارائه فیش حقوقی به این دلیل است که مجموعه بداند که شما قادر به پرداخت اقساط سر زمان مشخص می‌باشید و برای پرداخت اقساط با مشکل روبرو نخواهید شد. هنگامی که شما مدارک مورد نیاز را ارائه دادید و یا آن مدارک را در سایت بارگذاری کردید نوبت به پیش پرداخت مبلغ اولیه خودرو می‌رسد.

از مهمترین شرایط خرید ۲۰۷ دنده فلزی این است که در ابتدا شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت که درصدی از کل مبلغ خودرو می‌باشد بپردازید. پس از آن مابقی مبلغ خود را که مانده است به صورت اقساط تقسیم بندی می‌شود و شما سر هر ماه باید این اقساط را پرداخت کنید. پرداخت این اقساط به صورت بلند مدت و کوتاه مدت انجام می‌شود و انتخاب تعداد اقساط طبق مبلغ اولیه شما و همینطور توان پرداخت شما مشخص می‌شود.

مجموعه کاسپین خودرو دارای مشاوران حرفه‌ای رایگانی می‌باشد که می‌توانند به شما شرایط فروش اقساطی ۲۰۷ دنده فلز در تهران را به صورت کامل توضیح دهند و شما را در تمام مراحل خرید این خودرو راهنمایی کنند. شما می‌توانید با برقراری ارتباط و تماس گرفتن با مشاوران مجموعه ما تمام اطلاعات لازم در این زمینه را از آنها بگیرید و در هر مرحله‌ای که به کمک نیاز دارید از آنها کمک بخواهید.

شرایط فروش 207 دنده فلز در تهران

خرید اقساطی 207دنده فلز در تهران

مجموعه کاسپین خودرو یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های خرید و فروش اقساطی خودروها می‌باشد که شما می‌توانید خودروی ۲۰۷ دنده فلز را به صورت کاملاً اقساطی و با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت از این مجموعه خریداری کنید. مجموعه کاسپین خودرو با داشتن مجوز جز فوق العاده‌ترین مجموعه‌های خرید و فروش اقساطی خودروها به حساب می‌آید و دارای مشاوران بسیار حرفه‌ای  می‌باشد که می‌توانند به شما در مراحل خرید اقساطی خودرو کمک کنند.

شما می‌توانید تعداد اقساط خودروی خود را طبق توان پرداختتان و همینطور طبق میزان مبلغ اولیه‌ای که پرداخته اید انتخاب کنید. اما باید توجه داشته باشید که حتماً به این نکته توجه کنید که اقساط کوتاه مدت بسیار سنگین‌تر می‌باشد و لازم است تا شما در هر قسط مبلغ بسیار بیشتری را پرداخت کنید که ممکن است در بسیاری از مواقع برای شما مشکل ساز شود.

اما همانطور که می‌دانید اقساط بلند مدت بسیار سبک‌تر می‌باشد و برای هر قسط مبلغ کمتری در نظر گرفته شده است که شما را اذیت نمی‌کند. بسیار مهم است تا برای خرید اقساطی خودروها شما تعداد اقساط را به صورت درست انتخاب کنید تا برای پرداخت آن دچار مشکل نشوید. خرید اقساطی ۲۰۷ دنده فلز برای افرادی که توان خرید این خودرو را به صورت پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا ندارند می‌تواند بسیار فوق العاده باشد و به آنها کمک کند تا خودروی مد نظرشان را خریداری کنند. در مجموعه کاسپین خودرو شما می‌توانید این خودرو را با پرداخت اقساط سر هر ماه به راحتی خریداری کنید.

لیست قیمت 207 دنده ای

نام تیپ
قيمت بازار (تومان)
پژو 207 سقف قرمز930,000,000
پژو 207 دستی سقف شیشه ای498,584,000
پژو 207 دستی318,600,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع